poniedziałek, 24 lutego 2014

Dolce&Gabbana SS 2014

     Jak tylko obejrzałam ten pokaz od razu poczułam wiosnę, nawet wyszłam na dwór w pięknej kwiecistej sukience i lekkim płaszczyku, ale nie skończyło się to dobrze, bo pogoda nie jest jeszcze niestety aż tak wiosenna. Duet Domenico Dolce i Stefano Gabbana przygotowali na nadchodzącą wiosnę coś, co ja pokochałam w całości, kocham buty, materiały, kroje, fryzury i makijaż, a sceneria to po prostu bajka! Kolekcja jest delikatna, dziewczęca, aż mam ochotę powiedzieć, że urocza i słodka, grochy, kwiaty, sama słodycz! Nawet przełknęłam te kolumny i nie mam zamiaru się ich czepiać ;D. Naprawdę warto zwrócić uwagę na fryzury i makijaż, bardzo naturalny, bardzo dziewczęcy i bardzo delikatny, właśnie te trzy słowa przychodzą mi na myśl, gdy myślę o kolekcji: naturalność, dziewczęcość i delikatność.



Dolce&Gabbana SS 2014:























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz