czwartek, 20 lutego 2014

Czekam na wiosnę!


      Obecnie trwa Milan Fashion Week, za nami już pokazy w Nowym Jorku i Londynie, został tylko Paryż, czyli najlepsze na koniec. Ale jest 20 lutego, mam dość zimy i z niecierpliwością czekam na wiosnę, dlatego nie będę zajmowała się teraz kreacjami, które proponują Nam na sezon jesień/zima 2014/15. Zajmę się wyczekiwaną wiosną. Trendy na przyszły sezon? Inspiracja sztuką, metaliczne kolory, krata, przezroczystość, black&white,  na sportowo, na ludowo z motywami etnicznymi, biała koszula na różne sposoby, obwieszenie się logami, plisy..
     I teraz uwaga, nie będę prezentowała tutaj każdego z trendów. Śledzę pokazy,  lubię czerpać z nich inspirację, ale ten blog będzie o "mojej modzie", o tym, co dla mnie jest warte pokazania i od razu ostrzegam, że przedstawiam tutaj swoje zdanie, jeżeli mówię, że coś jest brzydkie, oznacza to, ze dla mnie jest brzydkie, jeżeli dla Was jest piękne to nie obrażajcie się na mnie za to, że myślę inaczej :)
     Dzisiaj zajmę się moim ukochanym projektantem-jak zawsze bezwarunkowo kocham kolekcję Elie Saab. Cała kipi kobiecością i delikatnością. Transparentne tkaniny, zwiewność, inspiracja ogrodem, kwiaty wyglądające jak malowane pędzlem, chcę mieć ją całą w swojej szafie!



 Elie Saab SS Ready-to- wear 2014:













Elie Saab SS Haute Coutere 2014:

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz