niedziela, 9 marca 2014

Zac Posen SS 2014

    Mam mieszane uczucia co do tej kolekcji i szczerze mówiąc sama nie wiem dlaczego. Większość prezentowanych kreacji mi się podoba, jest kobieco, jest zwiewnie, delikatnie, "falbaniasto" i chyba o te falbany mi chodzi, momentami trochę "hiszpańsko" :D I wiem, że wybieg to inspiracja, ale jakoś nie mogę się przekonać. Są elementy metalicznego błysku i drobne plisy.
   Lubię Zaca Posena, wydaję mi się, że zna się na kobiecej sylwetce i umie ją podkreślać, polecam zajrzeć na Jego instagrama, jest pełen ciekawych fotografii i pomysłów :)
   Oto niektóre zdjęcia z pokazu wiosennego, wybrałam te, które mi podobają się najbardziej, wszystkie kreacje możecie zobaczyć tu, miłego oglądania :)


Zac Posen SS 2014:





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz